dijous, 6 de març del 2014

FALLES I LITERATURA: LES MEUES COL·LABORACIONS


Per la senda de les flors ja venen les falles i com cada any aporte a la festa el meu granet d’arena. Tinc una vinculació emocional amb les falles que em ve per via paterna. El meu pare va ser un dels membres fundadors de la primera falla del meu poble, la falla Hostalets, i a més fou de professió pirotècnic. Per a ell fer la seua perillosa faena en les falles del cap i casal, més que un treball era un luxe. Fer la disparà de la plaça de l’ajuntament una joia.
Aquest any he participat, com ho vinc fent els darrers anys, en la revista Marxa Popular Fallera, dirigida pel poeta Vicent Penya, i ho he fet amb un article d’opinió, “El domini del discurs anticultura”.
També he col·laborat en llibrets de diverses comissions, en el monogràfic literari, coordinat pel poeta Lluís Roda, “Sexduïts” de la falla Sagrada Família-Corea de Gandia amb el conte “El tercer en qüestió” i en el monogràfic, coordinat pel poeta José Manuel Prieto, que tenia per títol “L’abisme de les paraules” amb el poema “Sentir” de la falla Prado també de Gandia.

Una joia, un luxe i un plaer participar-hi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada