dimecres, 28 de març del 2018

TROBADA AMB ELS ALUMNES DE TERCER I QUART DE PRIMÀRIA DEL C.P. BISBE HERVÀS



A través de la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Puçol, el dimecres vint-i-tres de març vaig tindre una divertida i entretinguda  trobada amb els alumnes de tercer i quart de primària del Col·legi Públic Bisbe Hervàs.


Els xiquets i xiquetes, animats pels seus mestres María José Gómez i Àlan Navarro, havien llegit prèviament el llibre Conte contat torna a començar (Brosquil edicions, València, 2006).



Durant aquesta trobada vaig respondre a les seues preguntes que eren moltes i molt interessants i fins i tot els vaig contar alguns contes.


Els xiquets i les xiquetes així com els mateixos mestres em van rebre amb molta estima i em van fer sentir còmode i agust entre ells.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada