dijous, 10 de gener del 2013

QUADERN DELS TORSIMANYS A LA UNIVERSISTAT POLITÈCNICA DE VALÈNCIA


El dimecres nou de gener per la vesprada, invitat pel poeta Ivan Brull, vaig presentar en el taller de poesia VERS de la Universitat Politècnica de València, l'antologia de poesia Quadern dels torsimanys/Cuaderno de los trujimanes.
L'acte que va anar més enllà d'una simple presentació, ja que va durar quasi bé tres hores, va estar dividit en dues parts. En la primera vaig parlar del llibre i tot seguit alguns dels presents com ara Abel Davila o Josep Micó llegiren alguns del poemes inclosos en ell i altres com ara Alba Fluixà ho feren de l'anterior antologia Les hores rehabilitades. I en la segona part vaig parlar de l'edició de poesia en valencià, assenyalant vicis, defectes i mancances.
Durant les tres hores els alumnes del taller i així com el seu professor em van fer sentir molt a gust i el temps em va passar volant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada