dissabte, 19 de febrer del 2011

SI EM PARLES DEL DESIG AL CLUB LECTOR DE L'ASSOCIACIÓ CULTURAL LA GARROFERA


El divendres 18 de març de 2011 a les set de la vesprada em vaig reunir a la seu de l'Escola d'Adults de l'Alcúdia de Crespins (La Costera) amb els membres del Club Lector de l'Associació Cultural la Garrofera.


Aquest club lector cada mes selecciona una obra d'un escriptor valencià i després de llegir-la organitza una trobada amb l'autor. Fins ara tots els llibres triats han estat de narrativa però en aquesta ocasió van decidir llegir-ne un de poesia.

Durant les darreres setmanes cada membre del Club havia fet la seua personal lectura del llibre Si em parles del desig (Premi de Poesia Antoni Matutano- Vila d'Almassora. Onada edicions, 2010), apuntant amb deteniment les sensacions, el suggeriments i els interrogants que cada poema els havia provocat.



Josep Manel Vidal es va encarregar de presentar el llibre i a mi mateix en el grup. Després i al llarg de dues hores es van llegir poemes alhora que es va iniciar un enriquidor diàleg en el qual es va parlar de l'amor, del desig, de l'erotisme, de la poesia, de la literatura valenciana i també, com no, de la situació social de la nostra llengua.

Aquesta ha estat la meua segona experiència amb un club de lectors i la veritat és que m'ho he passat molt bé i m'ha servit també per a poder escoltar les diferents interpretacions que d'un mateix poema fan diversos lectors.

****
Les fotografies són de Pedro García León.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada