diumenge, 22 de desembre del 2013

SEGONA FORNADA DE PRESENTACIONS DE "CRÒNIQUES DES DE L'INFERN"

Continuant amb el periple de presentacions del llibre Cròniques des de l'infern, iniciat el 13 de juny de 2013 a la llibreria La Costera de Xàtiva, durant el trimestre que va del 4 de setembre fins al 5 de desembre hem fet un total de nou presentacions. La idea inicial és fer-ne almenys una per comarca valencianoparlant, així, a hores d’ara, ja podem dir que hem passat per les comarques valencianes de La Costera, La Ribera Alta i Baixa, L'Horta Nord, El Camp de Morvedre, El Camp de Túria, La Vall d'Albaida, L'Alcoià, la ciutat de Valencià i la ciutat de Barcelona.



El quatre de setembre, durant les festes de Montcada, en un envelat al mig del carrer, i en un acte organitzat per la bona gent de Compromís, Antoni Rovira em feu la primera presentació de la nova fornada.



El deneu de setembre a la llibreria 3i4 de la ciutat de València, em va presentar el llibre el professor i escriptor Andreu Sevilla. El cantautor Rubén Durà ens oferí un tast musical.



El tretze d'octubre Antoni Rovira em presenta el llibre a l'Ajuntament de Montesa.



El setze d'octubre, dins del programa de la Fira Alternativa, el poeta Salvador Lauder em va presentar el llibre en Carcaixent.


El divuit d'octubre em vaig autopresentar el llibre a la Casa de Cultura de Montserrat.



El vint-i-cinc d'octubre el poeta Pep Alfonso em va presentar el llibre al Casal Jaume I d'Ontinyent.


El vuit de novembre el poeta Josep Micó em va presentar el llibre a l'Ajuntament d'Antella.


El vint-i-vuit de novembre el periodista i escriptor Francesc Viadel em va presentar el llibre a la Casa València de Barcelona. Rubén Durà ens va oferir un tast musical per a tancar l'acte.



I el cinc de desembre l’escriptora Mercè Climent em va presentar el llibre al Centre Cultural Ovidi Montllor d'Alcoi. Tot seguit el cantautor Rubén Durà ens oferí un tast de les seues millors cançons.


Per al mes de gener ja hi ha previstes diverses presentacions a Cocentaina, Gata de Gorgos, Almenara i Castelló de la Plana.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada