divendres, 28 de juny del 2013

PRESENTACIÓ A GANDIA DE QUADERN DELS TORSIMANYS


La Fira de Gandia Autogestionada, que entre els seus principals objectius té el de recolzar la nostra cultura popular, ha posat enguany en marxa un cicle mensual de poesia sota el títol de La Figa en Vers. Aquesta nova iniciativa  pretén apropar als ciutadans de la Safor diferents propostes poètiques de la mà dels seus propis autors.
El cicle es va obrir el passat 23 de maig de la mà del poeta Vicent Nàcher i el seu nou llibre Alehop! El 27 de juny vaig anar jo amb l’antologia poètica Quadern dels torsimanys / Cuaderno de los trujimanes i està previst que el 25 de juliol Alba Àlvarez  presente el seu Sol de mitjanit a Reykjavik i el 29 d’agost Eduard de Benipeixcar  presente Poemes i cançons.
El cantautor Carles Pastor, que fa de coordinador del cicle, s’encarregà el dijou 27 de juny d’introduir-me a mi i a la meua poesia davant d’un públic majoritàriament  jove. Després vaig prendre la paraula per tal d’explicar com naix l’antologia i i el perquè del seu títol. Tancarem l’acte Pastor i jo mateix amb una lectura dels poemes antologats.

Després en el propi local, el bar del Casal Jaume I de Gandia, van cloure la vetlada amb un sopar en el que vaig tindre l’oportunitat de parlar amb el poeta Josep Lluís Roig amb el que compartisc amistat i passió per la literatura.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada