dissabte, 23 de març del 2013

"LA CALDERDONA ÉS NOSTRA" I "CARAM, QUINA AVENTURA!" AL C.P. BISBE HERVÀS DE PUÇOL


El dijous i divendres 21 i 22 de març per la vesprada vaig fer dues animacions lectores al Col·legi Públic Bisbe Hervàs de Puçol.
El dijous vaig estar amb els dos cursos de sisè de primària que van llegir els llibres La Calderona és nostra i La Calderona es nuestra. L'acte el vam dividir en dues parts. En la primera a través d'un power point els vaig mostrar alguns dels paisatges més bonics de la Serra Calderona. En la segona part vaig respondre a tota una bateria de preguntes que els alumnes havien preparat.


L'endemà divendres, a la mateixa hora, vaig estar amb els dos cursos de cinquè de primària, els quals havien llegit els llibres Caram quina aventura! i ¡Caray que aventura! Amb ells vaig parlar de diversos aspectes de la tasca d'escriptor, de l'argument del llibre així com d'altres aspectes relacionats amb la creació literària i la llengua.


Van ser dues vesprades entretingudes i una mica emotives i de les que guarde un grat record, ja que jo també vaig ser alumne d'aquest mateix col·legi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada